Uus Mercury Racing 450R päramootor on mõeldud tõsisele fännile, kes ihkab lakkamatut jõudu. Mercury Racing DNA-st läbi imbunud 450R on 4,6-liitrine V8 FourStroke'i jõuallikas, mida toetab eksklusiivne Mercury Racing ülelaadur, et saavutada 450 hobujõudu võimsust sõukruvi võllilt ning 40 protsenti suuremat pöördemomenti kui eelmisel tippmudelil 400R-il. Lähimast konkurendist tunduvalt kergem uus 450R pakub parimat võimsuse ja kaalu suhet. 450R kujutab endast lahendust, mis ühendab enneolematu kiirenduse ja tippkiiruse potentsiaali vastupidava töökindluse ja Mercury Racing uusima tehnoloogiaga. Parima päramootori paketi loomiseks on saadaval mitu erinevat veojalga, juhtimissüsteemi, kinnitusviisi ning värvilahedust. Mis peamine, Mercury Racing 450R pakub kogu oma jõudlust tavalise , hõlpsalt saadaoleva 98 oktaanarvuga kütusega.
Ülelaaditud jõudlus
Ettevõttesiseselt projekteeritud ja arendatud ning Wisconsinis spetsiaalsel Mercury Racingu tootmisliinil toodetud 450R põhineb samal 4,6-liitrisel V8 jõuallikal, mida kasutati vabalthingavate Mercury Racing 300R päramudelite puhul. Patenteeritud 64-kraadise alumiiniumploki kohal on alumiiniumist silindripead, millel on Mercury Racing Quad Cam Four Valve (QC4) disain ja topelttugevad nukkvõllid (DOHC). Klapiajamil on tipptehnoloogiline sisselaske nukkprofiil ja võistlusspetsiifilised Inconeli väljalaskeklapid. Nukkvõllid on kettiga juhitavad ja töötavad õlivannis, mis tagab ajami pikaealisuse ja ellimineerib hooldusvajaduse.
Mercury Racing kasutab oma pikaaegseid kogemusi ülelaadimisega mootorite ehitusest, et ammutada 4,6-liitrisest V8-st uskumatu võimsus. 2,4-liitrine rihmülekandega kahe kruviga ülelaadur tagab rõhu laadimise nulli viivitusega, et gaas saaks kohe reageerida. Ülelaadur on jahutatud veega, et vähendada sisselaske temperatuuri ja suurendada võimsust. Mercury Racingu poolt konstrueeritud kaks täiendavat õhkjahutit vähendavad kokku surutud õhu sisselaske temperatuuri veelgi, et suurendada õhu tihedust ja väljundvõimsust. Erilise disainiga sisselaske summutaja on häälestatud nii, et see tühistab kõige karmima kõrgsagedusliku ülelaadimisest tekkiva müra, säilitades samal ajal kõrgetasemeliselt sportliku heli.
Igal ajahetkel tippvõimsuse säilitamiseks reguleerib ülelaadimise rõhu klapp automaatselt maksimaalset rõhku sisselaske kanalites ning hoiab seda vastavuses muutuvate keskkonnatingimustega. Mootori soojuse paremaks juhtimiseks on Mercury Racing 450R varustatud spetsiaalse suure õlijahutiga mille keskosas asub eksklusiivne ventiilventiil, mis toimib sünkroonis temperatuuriga ning vajadusle tagab suurema jahutusvee vooluhulga. Elektroonika ja muud mootori komponendid on loodud ja paigutatud selliselt, et säiliks mugav juurdepääs ja kompaktne keskkond. Uue ülelaaduri ja õhkjahutite hoolikalt läbimõeldud disain ja paigutus võimaldavad 450R-l kasutada sama õhukese kaanega mudelit kui 300R mudelil, lisades samal ajal suurema sissevooluava. Nagu kõiki Mercury Racing päramootoreid, on võimalik ka 450R mootorit 26-tollise kinnitusvahe korral paigaldada ahtrisse mitmekaupa.
Mercury Racing insenerid pöörasid 450R päramootori kujundamisel tähelepanu kõikidele nüanssidele ning iga komponendi kaalu ja disaini uuriti selliselt, et saavutada minimaalse kaaluga maksimaalne võimsus. Tulemuseks on silmapaistev võimsuse ja kaalu suhe; 450 hobujõudu päramootorilt, mis kaalub vaid 313 Kg, mis on parim tulemus üle 400 hobujõuliste päramootorite seas.
Täisgaasi (WOT) tööulatus ulatub 5800-6400 p / min, võimaldades omakorda kasutada kogu Mercury Racing sõukruvide valikut optimeerimaks konkreetse aluse kiirendust, efektiivsust ja tippkiirust.
Inspireeritud tehnika
Eksklusiivsel Mercury Racing Advanced MidSectionil (AMS) on vastupidavast roostevabast terasest kinnitused ning jäigad mootoripadjad, mis stabiliseerivad päramootorit ja parandavad kiiret juhitavust. AMS-i integreeritav valikuline tagumine kinnituskonsool tagab tugeva kuid samas ülikerge kinnituskoha paraleelvardale mida vajatakse mootorite pööramise sünkroniseerimiseks ning lõtkude vähendamiseks ülikiirete paatide puhul.
AMS isoleerib ka mootoriploki ahtripeeglist, mille tulemuseks on vibratsioonivaba, sujuv ja vaikne mootoritöö. Standardne elektrohüdrauliline roolivõimendi pakub enesekindlat ja täpset juhtimist igal kiirusel.
450R on ka suure laadimisvõimsusega. 115-amprine generaator sobib häsiti ka suurema võimsustarbega elektroonika jaoks. Kui laadimise juhtimissüsteem tunneb liiga madalat aku pinget, suurendab see automaatselt mootori tühikäigu pöörete arvu, et suurendada generaatori võimsust kuniks akud on laetud õigele tasemele. Eksklusiivne mootorikattel asuv teenindusuks tagab mugavalt tavapärase mootoriõli kontrolli ja lisamise võimaluse ilma kapoti eemaldamiseta. Samas on mugavaks katte eemalduseks lisatud teenindusluugi alla integreeritud käepide mille üles tõstmisel avatakse kogu katte lukustusriivid ning mille abil on mugav kogu mootorikate eemaldada.
Veojala valikud
Sport Master ülekanne, mis on mõeldud paatidele kiirustel 70+ sõlme. Maksimaalse jahutuse efektiivsuse saavutamiseks on viidud poolkuu kujulise esiservaga veevõtukohad madalamale. Spetsiaalselt 450R mootori jaoks on kasutusel uus tugev üheosaline 1,25 -tollise läbimõõduga roostevabast terasest sõukruvi võll. Nii ühemootorilistel paatidel kui ka mitme mootoriga sportlikel paatidel suurendab Sport Master õiges kontekstis paatide juhitavust, kiirust ja tõhusust. Saadaval on ka kõverdatud uim mis neutraliseerib proportsionaalse pöördemomendi, et parandada jõudlust ja juhitavust ühe mootoriga rakendustes.
450R on saadaval ka 5.44 HD käigukastiga väiksema kiirusega traditsiooniliste paatide jaoks. Kõigil 450R käigukastidel on kiirenduse ja kiiruse suurendamiseks ülekandearv 1,60: 1.
Mercury Racing sõukruvid
Mercury Racing sõukruvid on loodud paadi jõudluse ja juhitavuse maksimeerimiseks mis tahes olukordades. Käsitööna valmistatavate sõukruvide puhul on iga kruvi justkui kunstiteos, mis on kohandatud konkreetsete paaditüüpide eesmärkide ja parima jõudluse jaoks. Iga üksik sõukruvi on tasakaalustatud ,mõõdetud ja kontrollitud, et tagada ühtlane jõudlus igas olukorras. Uutel 450R mudelitel on Sport Master veojalaga kasutamiseks vaja populaarseid MAX5 ja Outboard CNC Cleaver sõukruve. 5.44 HD veojalale on sobivad Mercury Racingu Bravo I FS, Bravo I LT, Enertia ECO XP ja Rev 4 XP mitmekülgsed sõukruvivalikud.
Arukas tehnoloogia
Mercury Transient Spark Technology rakendus optimeerib igal ajahetkel pöördemomenti ja väljundvõimsust. Adaptiivne kiirushoidik hoiab mootori pöördeid sõltumata koormuse või keskkonna muutustest ühtlasena , et säilitada paadi kiirust.
450R ühildub Mercury Racing Zero Effort Digital juhtimisseadmete või mis tahes muu Mercury Marine digitaalse juhtimissüsteemiga, mis võimaldab sõltuvalt konfiguratsioonist juhtida ühe hoova abil kuni kuute päramootorit samaaegselt. Digitaalne gaasi- ja käiguvahetustehnoloogia parandab paadisõidukogemust, pakkudes sujuvat ja kiiret reageerimist, välistades samal ajal juhttrosside vajaduse ja hoolduse. Lisavarustuses olev Joystic (JPO) on saadaval paatidele, mis on varustatud kahe kuni kuue päramootoriga ning pakub intuitiivset, 360-kraadist paadi juhtimist dokkimiseks ja kitsastes kohtades manööverdamiseks, Skyhook®-i taevaankru funktsioonide ja integreeritud autopiloodi mugavust .
Saadaval olev Mercury VesselView pakub rohkem süsteemiteavet ja mootoriandmeid kui ükski teine paaditööstuse kuvasüsteem . VesselView saab intuitiivse seitsme- või üheksa-tollise puutetundliku ekraaniga ekraanilt samaaegselt jälgida pöörete arvu, kiirust, kütusevoogu ja efektiivsust, temperatuuri, trimmimist ja muud. VesselView võimaldab ka täiustatud helikontrolli - kaheastmelist summutisüsteemi kus on võimalik valida ülivaikse režiimi ja sügava sportliku tooni vahel.
Võrratu usaldusväärsus
450R-i mootori arendusel testiti mootorit suisa kuritahtlike meetoditega, katsetati ja katsetati uuesti - nii laboris kui ka vees - lõputu püüdlusena ületada kõige nõudlikumate klientide kõige kõrgemaid ootusi. Seega 450R mootoriga võite sõita ka täisgaasil enesekindlalt.
Värvivalikud
Mercury Racing 450R on saadaval Cold Fusion valge ja legendaarse Mercury Phantom Black värviga. Cold Fusion White mudelid on viimistletud Devil Red Eye kaane kontrastpaneelidega, millel on valge Advanced MidSection (AMS) ja käigukast. Mustad mudelid on viimistletud Graphite Grey kaane kontrastpaneelidega ning sobivate Graphite Grey AMS ja käigukastiga. Saadaval on Devil Red Eye, Graphite Grey ja Carbon Fiber kontrastpaneelide komplektid, et kohandada 450R päramootor paadi värviskeemiga.
Tehnilised andmed
- Tootekood
- ME14500073A
- Kaal (kg)
- 313
- Silindrite arv
- 8
- Töömaht (cm³)
- 4600
- Käivitus
- elektrikäivitus
- Käigud
- digitaalne gaas ja käiguvahetus
- Juhtimine
- kaugjuhtimine
- Trimm
- elektritrimm
- Kütusesüsteem
- Sci EFI
- Kütus
- bensiin
- Jala pikkus (cm)
- XL
- Mootori võimsus (hj)
- 450 hj
- Mootori tüüp
- päramootor